Mühendislik İçin Fizik 1 Ders Notları

Mühendislikte çoğu bölüm dersi matematik ve fizik temellidir. Genel Fizik 1 dersi her mühendislik öğrencisinin birinci sınıfın ilk dönemi aldığı ortak bir derstir. Genel olarak kolay bir ders olmasına rağmen, üniversiteye yeni başlamanın verdiği rahatlık ile bir çok kişinin başına bela olabilen bir derstir genel fizik 1 dersi. Bu yazımda sizlerle genel fizik 1 ders notlarını paylaşacağım. Her ne kadar bu fizik 1 ders notları mühendislik öğrencileri için hazırlanmış olsa da başka bölümdeki arkadaşlar da kullanabilir. Paylaşacağım fizik 1 ders notlarına çalışırsanız eğer fizik 1 dersini güzel bir ortalama ile geçeceğinizin garantisini verebilirim. Fakat bu notlara güzel bir şekilde çalışmalısınız. Lafı çok uzatmadan fizik 1 ders notlarını sizlerle paylaşmak istiyorum.

Mühendislik  İçin Genel Fizik 1 Ders Notları

İndirmek istediğiniz Fizik 1 ders notunun üzerine tıklayabilirsiniz. Üzerine tıklayarak notun ön izlemesine ulaşırsınız. Beğendiğiniz takdir de bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

1-) Hacettepe Üniversitesi Genel Fizik 1 Ders Notları


2-) Harran Üniversitesi Genel Fizik 1 Ders Notları

Bu genel fizik ders notu da slayt şeklinde ama gayet güzel bir ders notu. Faydasını göreceğinize eminim.

Aranızda Fizik 1 dersini notlardan anlayamayan arkadaşlar da olabilir. Yani benim bir konuyu anlayabilmem için birinden dinlemem gerekli diyebilirsiniz. O arkadaşlar içinde fizik 1 konu anlatım videolarını paylaşmak istiyorum.

Genel Fizik 1 Konu Anlatım Videoları

Benden genel fizik 1 dersine çalışırken bir kaç konuyu video dinleyerek halletmiştim. Benim videolarını en çok sevdiğim ve dinlerken anladığım hoca Tayfun Demirtürk hoca. Gerçekten kendine has güzel bir anlatımı var. Tayfun Demirtürk Genel Fizik 1 Konu Anlatım Videoları'na buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TERMODİNAMİK (THERMODYNAMİCS), YUNUS A. ÇENGEL, 5. BASKI, KİTAP+ÇÖZÜMLER

Milletlerarası Özel Hukuk Kapsamlı Özet